Nedjelja djeteta – prvačići u Milićima počeli obilježavanje
Nedjelja djeteta počela je danas a do 08.oktobra biće realizovane različite aktivosti pod sloganom “Drugarstvo čuvajmo, ljubav njegujmo”. Učenici prvih razreda OŠ “Aleksa Jakšić” Milići danas su posjetili Narodnu biblioteku , Muzej rudarstva i Rajkovi toranj u Milićima. Učiteljica Milijana Aleksić kaže da je Biblioteku posjetilo devet učenika prvog razreda područnog odjeljenja Dubnica.
„Došli smo da obiđemo Muzej, da uzmemo člasnke kartice iz Biblioteke i da vidimo šta nam Biblioteka nudi“ – kaže učiteljica Milijana.
U prvi dan obilježavanja “Dječije nedjelje” bilo je uključeno 57 učenika prvih razreda. Leni Šarac je najzanimljivije bilo u Biblioteci.
„Baš mi se dopala današnja posjeta. Sa Tornja sam videla cele Miliće, u Muzeju rudarstva sam videla neko kamenje a najviše mi se dopalo u Biblioteci gdje smo čitali i gledali slikovnice“ – kaže Lena.
Iliji Simiću se najviše dopao pogled sa Rajkovog tornja. “U Muzeju mi je takođe bilo lijepo a u Biblioteci su mi se najviše dopale slikovnice“ – kaže Ilija.
Knjižničar u Narodnoj bibioteci Milići Renata Guzina kaže da su tradicionalno i ove godine djeci poklonili članske kartice i upoznali ih sa djelatnošću ove kulturne ustanove.
„Pokazali smo im šta mogu da rade u Biblioteci. Neki do njih su već dolazili kod nas, nekima je ovo prvi put. Oni su danas sa svojim učiteljicama razgledali sadržaj, razgovarali o knjigama…“ kaže Renata.
Vesna Žugić, učiteljica prvog razreda OŠ “Aleksa Jakšić” Milići kaže da će učenici i u narednim danima učestvovati u aktivnostima obilježavanja “Dječije nedjelje”.
„Imaćem do petka niz aktivnosti kojima ćemo obilježiti Dječiji nedjelju. Nadamo se da ćemo i mi i učenici biti zadovoljni i da će sve proteći u najboljem redu“ – kaže učiteljica Vesna.
“Dječija nedjelja“ obilježava se svake godine u prvoj sedmici oktobra, sa ciljem promocije prava djeteta, poboljšanja društvene brige za djecu i jačanja odgovornosti svih subjekata zaštite, kao i upoznavanje šire javnosti sa potrebama djece, njihovim psihosocijalnim odrastanjem pod jednakim uslovima.