ističemonaslovnaRegija Birač

KVALITETNO GRIJANJE NA ZADOVOLJSTVO KORISNIKA- cilj Zvornik stana

Novi menadžment preduzeća „Zvornik-stan” dobio je snažnu podršku Grada Zvornika nakon što je došlo do promjene na čelu ovog privrednog društva. Imajući u vidu situaciju u kojoj se preduzeće nalazi, zbog naslijeđenih dugogodišnjih problema u njegovom funkcionisanju, Gradska uprava je, na  inicijativu rukovodstva „Zvornik-stana”, prihvatila  nekoliko prijedloga iz ovog preduzeća kako bi se omogućilo kvalitetno grijanje – saopšteno je iz Zvornika stana.  

Kao što je poznato, na posljednjoj sjednici Skupštine Grada Zvornika koja je održana 26.10.2023.godine, donesena je odluka o povećanju cijene grijanja za korisnike stambenog prostora, odnosno smanjenju cijene za korisnike poslovnih prostora na području grada Zvornika uvažavajući činjenicu da se korekcija cijena nije vršila od 2015. godine, a da se na tržištu puno toga promijenilo. Najvažnije, značajno je rasla cijena energenata i zarade zaposlenih. 

S tim u vezi, posebno naglašavamo da svim korisnicima usluga „Zvornik-stana” ubuduće će biti omogućeno plaćanje računa za grijanje na 12 mjeseci, umjesto dosadašnih šest. Među mjerama koje je predložio novi menadžment je I omogućavanje subvencija  socijalno najugroženijim kategorijama koji koriste usluge „Zvornik-stana”.

U cilju stabilizacije preduzeća, te pružanja kvalitetnijih usluga, a na zadovoljstvo svih naših korisnika, novi menadžment „Zvornik-stana” pokrenuo je još neke aktivnosti čiji efekti se očekuju u narednom periodu.  

– Rukovodstvo preduzeća će pomno pratiti sve troškove, a posebno utrošak energije u posljednjem kvartalu ove godine, uključujući mjesece oktobar, novembar I decembar. Na osnovu analize koja  će uslijediti u januaru 2024. godine,  sagledaćamo mogućnost da korisnicima naših usluga izađemo u susret I odobrimo određeni popust na račune za grijanje – kaže vršilac dužnosti direktora „Zvornik-stana” Stevo Savić, dodajući da, zbog povoljnih vremenskih prilika I ostvarenih ušteda, efekti se već vide u proteklom mjesecu oktobru.  

Imajući u vidu da je više od 90 odsto poslovnih prostora u Zvorniku isključeno sa sistema centralnog grijanja, a koji su bili korisnici usluga „Zvornik-stana”, menadžment  preduzeća je donio odluku da od početka novembra izvrši anketiranje svih korisnika poslovnih prostora s ciljem stvaranja uslova za njihovo ponovno priključenje na mrežu daljinskog grijanja po znatno povoljnijim cijenama.  

-Zaključili smo da je postojeća cijena naših usluga za ovu vrstu korisnika prevelika, tako da nakon provedene ankete želimo da kreiramo program mjera koji će biti prihvatljiv za vlasnike poslovnih prostora kako bi se ponovo priključili na našu mrežu grijanja. U tom pravcu, mi ćemo im ponuditi uslove koji su približni uslovima grijanja stambenih prostora – kazuje Savić.  

Novi menadžment „Zvornik-stana” pokrenuo je I aktivnosti  na održavanju  sastanaka sa predstavnicima Zajednica etažnih vlasnika zgrada na području grada Zvornika u pogledu sagledavanja svih aspekata poslovanja od značaja za korisnike, a sve u cilju da se obezbijedi kvalitetno grijanje i usluge podignu na viši nivo te uspostavi bolja saradnja u narednom periodu – navodi se u saopštenju.

Povezani članci

Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *

Back to top button