Šulić: Marketi “Zvorničanka”među prvima podržali kampanju “Društveno odgovorni”
Ministar trgovine i turizma Republike Srpske Denis Šulić posjetio je juče opštinu Vlasenica gdje je razgovarao sa načelnikom Opštine Vlasenica a potom obišao market Zvorničanka koji je među prvima podržao kampanju “Društveno odgovorni”.
“ U maju mjesecu prošle godine kada smo razgovarali o kampanji, prvi market sa kojim smo razgovarali bio je market Zvorničanka i zajedničkim snagama smo tada krenuli u ovu priču sa još 6 marketa. Danas pričamo o 16 marketa, koji su dio kampanje “Društveno odgovorni”. Na terenu smo i želimo da vdimo da li trgovački lanci u praksi realizuju ono što je dogovoreno. Spisak namirnica koje su snižene, nalazi se na sajtu Ministarstva trgovine i turizma RS. Hvala načelniku opštine Vlasenica koji svojim angažmanom pokušava da napravi što bolji ambijent za život, ovdje u Vlasenici a mi kao Vlada RS ćemo uvijek stajati iza svake lokalne zajednice da pomognemo sa istim žarom” – poručio je Šulić.
Načelnik opštine Vlasenica Miroslav Kraljević kaže da je kampanja “Društveno odgovorni” jako važna u vremenima koja su po pitanju tržišta turbulentna.
“Zvorničanka je ovdje napravljena 2011.godine i drago mi je što se nalazi u Vlasenici. Kampanja “Društveno odgovorni” je nešto, što treba da se primjenjuje u svim segmentima. Moja zahvalnost ministru i njegovim saradnicima a posebno vlasnicima marketa, što su imali razumijevanja da se to i realizuje” – rekao je Kraljević.
Vedrana Matić šef maloprodajnog objekta “Zvorničanka” u Vlasenici, kaže da je u kampanji “Društveno odgovorni” zastupljeno više artikala iz kategorije osnovnih životnih namirnica koje su u prosjeku niže za 1,00 KM do 1,50 KM.
“To su namirnice koje su svakodnevno potrebne svakom domaćinstvu. “Z” marketi podržavaju ovu kampanju i ubuduće će podržavati a sve u korist naših kupaca, što prati i naš slogan “Lijepo iskustvo kupovine” – poručila je Matićeva.
Kupci sa kojima smo razgovarali kažu da su zadovoljni ponudom u “Z” marketu u Vlasenici ali i cijenama.
Nada Kovačević redovan je kupac.
“Snižene cijene nam puno znače uzimajući u obzir trenutni standard“ – kaže Nada.
I Rajka Dukić kaže da zbog povoljnih cijena kupuje u Zvorničanki.
„Sve kupujem u ovom marketu. Da nisu povoljne cijene, ne bih ni kupovala“ – kaže Rajka.
Kampanja “Društveno odgovorni”, pokrenuta je u junu prošle godine.